Περί του Ενός Θεού.


Ο άνθρωπος ανακαλύπτει όσα τώρα γνωρίζει ο θεός, διότι θα τα βιώσει και αυτός μεταθανάτια.  Γιατί ο άνθρωπος  δεν διακατέχεται από την υπομονή του θανάτου αλλά βιάζεται από αυτή τη ζωή διά του θεού(ο οποίος αποτελεί μία οντολογική αντανάκλαση όλων όσων υπάρχουν και θα τα συναντήσει μεταθανάτια ο άνθρωπος) να σιγουρεύσει όσα θα εύρει μεταθανάτια; Βέβαια η δογματική των θρησκειών περί σωτηρίας και τιμωρίας αποτελεί απάντηση στο ερώτημά μας.  
Και σε αυτό το σημείο ευρίσκεται η μεγαλυτέρα αντίφαση του μονοθεϊσμού. Πώς ο θεός βιώνει κάτι το οποίο απλά ο άνθρωπος θα το ανακαλύψει διά του θανάτου;
Ο υπό την επήρεια του προτεσταντισμού Κάντ όμως,  χωρίς όλοι οι αναγνώστες του να το καταλάβουν,έθεσε τη σωστή οντολογική σειρά, αρνούμενος ουσιαστικά διά του καθαρού οντολογικού του λόγου, την αυθεντία του μόνου θεού (αν ο αναγνώστης προσεγγίσει και μόνο  διά του καθαρού λόγου το Καντιανό έργο στα ίδια συμπεράσματα θα καταλήξει). Ο άνθρωπος θα πρέπει επί της γης διά του νοός να ερευνήσει και να ερμηνεύσει τα φαινόμενα έως τη στιγμή του θανάτου όπου  διά της απελευθερωθείσης δυνάμεως επί του Όντος θα αντιμετωπίσει «διά  ζώσης  εσωτερικής»  τα θέματα του θεού, και της ελευθερίας της βουλήσεως και της αθανασίας της ψυχής.(απόσπασμα απο το υπό έκδοσιν βιβλίο μου "Η οντολογική ιστορία της φιλοσοφίας").

H πρόσφατη ανάρτηση.

Aκόμα ένα επιχείρημα περί της ανυπόστατης εικασίας των σκοπιανών για το όνομα της γλώσσας των.

Το επιχείρημα το οποίο καταρρίπτει παταγωδώς την εικασία των σκοπιανών για την ύπαρξη της ψευδούς και ανυπόστατης «μακεδονικής» τους ...

Δημοφιλείς αναρτήσεις.